Niedługo sierpień. Pierwsza połowa wakacji zleciała jak z bicza, prawda? Gdzie ten czas ucieka? Dlaczego tak się śpieszy? Na próżno szukać odpowiedzi. Jedno jest jednak pewne. Sierpień może być miesiącem, w którym Twój biznes rozkwitnie, rozwinie się tak mocno, że przez cały rok będziesz zbierać plony.

Uważam, że nie warto się wstydzić. Uważam, że nic tak bardzo nie odbiera radości z życia, jak brak wiary we własne możliwości. Życie jest zbyt kruche i ulotne, aby marnować je na zamartwianie i przejmowanie się opiniami innych. To Twoje życie. To Twoja marka i to czas najwyższy, aby zacząć o niej komunikować na swoim fanpage. Wykorzystaj więc gorące promyki słońca, które rozświetlają jeszcze poranki i wieczory. Wykorzystaj energię, która płynie z zieleni, jasności. Ożyw swój fanpage, który czasami wydaje się „martwy”. Codziennie o właściwej porze podlewaj swoje plony, a szybko zobaczysz, jak kwitną i rozsiewają się po świecie.

Stworzyłam dla Ciebie przykładowe propozycje postów na Twojego fanpage. To 31 pomysłów na krótkie treści, które przykują uwagę, pozwolą Twoim odbiorcom poznać zarówno Ciebie, jak i Twoją ofertę. Oczywiście nie musisz pisać codziennie. Wybierz te propozycje, które najbardziej Ci się podobają i ustal swój własny harmonogram. Pamiętaj jednak, żeby tworzyć dla swoich fanów, odbiorców, klientów, co najmniej 3 razy w tygodniu.

Kalendarz zaprzyjaźni się z tabletami, komputerami i laptopami. Przy telefonach komórkowych trzeba go jednak przybliżać i dostosować do rozdzielczości. Nie zmienia to jednak komfortu użytkowania, a treści są tak samo wartościowe.

Nie musisz zapisywać się na newsletter. Nawet go w sumie nie mam. Nie musisz robić nic, po prostu pobierz i daj sobie szansę zaistnieć. Po prostu pobierz i wykorzystaj ostatni miesiąc wakacji na to, aby Twoja działalność stała się widoczna i przyjazna dla odbiorców. Trzymaj:

Kim jestem? Nazywam się Aleksandra Broda i jestem copywriterem. Na co dzień współpracuję z różnymi firmami i markami. Dostarczam im wartościowe treści, które budują armię stałych klientów i fanów. Od czasu do czasu wypływam jeszcze dalej i dalej, a wtedy tworzę fajne i przyjemne rzeczy dla osób, które chcą same ogarniać swoje social media oraz strony internetowe.

Np. ostatnio stworzyłam prostego i intuicyjnego e-booka, który prowadzi za rękę każdego, kto stawia pierwsze kroki w budowaniu świadomości swojej marki w internecie. Na prostych przykładach pokazałam wszelkie możliwe rodzaje tekstów sprzedażowych. Obecnie trwa promocja na ten poradnik. Za 29 zł możesz wzbogacić się o podstawową, ale niezwykle ważną wiedzę.