Czy wiesz, że brief nie tylko pozwoli mi zaproponować najlepszą ofertę, ale także pomoże Ci odpowiedzieć na wiele pytań? Co chcesz osiągnąć? Do czego zmierzasz i z czym masz problem? Cieszę się, że zechciałeś go wypełnić. Wystarczy, że skopiujesz moje pytania do najprostszego edytora, a później odeślesz mi je na adres: aleksandra@textroom.pl lub użyjesz formularza kontaktowego. Pamiętaj, żeby odpowiadać szczerze. Nawet jeśli dopiero sprawdzasz, czy copywriter jest Ci potrzebny, wszystko zostaje między nami. To co? Zaczynamy?

Czym się zajmujesz? Jaka jest Twoja marka? Mile widziane linki

………

Czy już wiesz, czego potrzebujesz? Jeśli tak, napisz.

………

Co jest Twoją misją? Jaki jest Twój produkt? Do kogo chciałbyś dotrzeć?

……..

A może jeszcze nigdy wcześniej nie odpowiadałeś sobie na te pytania? Zależy Ci na stworzeniu strategii marki?

…..

Masz już wszystko, tak? Opowiedz mi o swoich klientach. Kim są, czego od Ciebie oczekują. Czy są stali?

……

W jakiej formie zwracasz się do klientów? Czy jest to forma oficjalna, a może ciepła, luźna? A może chciałbyś zmienić dotychczasową formę?

…….

Kto jest Twoją konkurencją? Napisz śmiało. Wszystko zostaje między nami.

……

Jaki termin moich realizacji byłby dla Ciebie odpowiedni?

……..

Forma rozliczenia. Jaka byłaby dla Ciebie najwygodniejsza?

…..