Brief pomoże mi skrócić czas odpowiedzi. Pierwsza część skierowana jest do osób, które nie wiedzą, czego chcą, nie mają ustalonej strategii marki. Druga natomiast obejmuje tych, którzy mają plan. Nie krępuj się odpowiadać. To bardzo inspirujące zadanie, które zostaje między nami. Odpowiedzi na pytania wyślij na mój e-mail: aleksandra@textroom.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego. 

Dla potrzebujących pomocy przy strategii: 

1. Czym się zajmujesz? Masz swoją firmę? Podaj linki. 

2. Co chciałbyś osiągnąć? Do jakich klientów chciałbyś dotrzeć?

3. Kto jest Twoją konkurencją?

4. Masz strategię marki? Czy wiesz, że ona bardzo pomaga w osiąganiu sukcesów? Potrzebujesz w tym zakresie pomocy?

5. Czego oczekujesz ode mnie? Wpisy blogowe, opieka social media? Napisz nie tylko zadania, ale też oczekiwania. 

Dla tych, którzy wiedzą, czego chcą: 

1. Czym się zajmujesz? Pokaż swoją firmę. 

2. Kim są Twoi klienci? Opowiedz mi o nich wyczerpująco. 

3. Jaka jest Twoja strategia marki?

4. W jaki sposób porozumiewasz się z nimi?

5. Co chciałbyś osiągnąć? Co zmienić, poprawić?

6. Czego ode mnie oczekujesz? 

7.  Kogo uważasz za swoją konkurencję? 

Dla wszystkich:

1. Napisz wymagania dotyczące czasu realizacji.

2. Jaką formę rozliczenia preferujesz? 

3. Co chciałbyś jeszcze dodać? Pisz wszystko, co przyjdzie Ci na myśl. Dziękuję. 

10 + 5 =