Aleksandra Broda 
Copywriter

 

Cennik

Mówią, że każdy Copywriter powinien mieć swoje portfolio i cennik. Każde dzieło Copywritera wyceniane jest indywidualnie. Klienci się dziwią, a Copywriterzy załamują ręce. To nie jest praca, w której codziennie robimy to samo, na takim samym poziomie i dla wszystkich. Postanowiłam jednak jaśniej określić, jak mniej więcej wyglądają moje stawki, jakich zleceń się podejmuję i dlaczego moi stali klienci mogą zawsze na mnie liczyć.

Eko, zdrowa żywność, dietetyka, życie fit, zdrowie, medycyna estetyczna, kosmetyka, kosmetologia, fotografia, produkty hand made, biżuteria, dodatki, moda, niepełnosprawność, dzieci, parenting, wszelkie tematy tabu, łamanie stereotypów, kobieta, psychologia, restauracje, przyjęcia i imprezy, motywacja, wnętrza – to główne tematy jakich się podejmuję. Chętnie udzielam porad, prowadzę Fanpage na Facebook oraz uzupełniam wszelkie materiały marketingowe o chwytliwe teksty. 

  • Opis produktów: 13 zł/1000 znaków ze spacjami.
  • Artykuł na bloga, stronę internetową, sklep: 15 zł/1000 znaków ze spacjami.
  • Artykuł do gazety: 20zł/1000 znaków ze spacjami.
  • Artykuł ekspercki: 20 zł/1000 znaków ze spacjami.
  • Uzupełnienie strony głównej, a także treści przyjazne SEO na podstrony: 15zł/1000 znaków.
  • Prowadzenie fanpage. Ok. 10 wpisów na miesiąc z grafikami i merytorycznym tekstem: 150 zł.
  • Do cen należy doliczyć podatek VAT 23%. Wystawiam FV. 

Używam tylko licencjonowanych programów przeznaczonych dla firm. Do pozycjonowania: SENUTO. Do tworzenia grafik oraz pobierania płatnych zdjęć: CANVA PRO. Programy graficzne: COREL DRAW. Edycja zdjęć: GIMP I LIGHTROOM. Tworzenie filmów na potrzeby klienta: VEGAS 16. Istnieje możliwość sfotografowania produktów i nakręcenia filmu. Aktualnie używam: SONY ALPHA 6400. 

Uważam, że każdy, niezależnie od branży, powinien pokazać się jako osoba, nie jako produkt. Każdy, bez wyjątku ma możliwość „zaistnieć” pod warunkiem, że jest autentyczny i naprawdę mu zależy.

Zależy mi na dłuższej współpracy i zadowoleniu trzech stron. W copywritingu nie ma tylko wykonawcy i klienta. Są jeszcze twoi klienci, bo w końcu dla nich to robimy, prawda? 

Dlaczego warto zostać moim stałym klientem? Myślę, że żaden z moich stałych klientów nie zaprzeczy, że można na mnie liczyć i że zawsze staram się okazywać wsparcie. Dla moich cudownych ludzi zawsze proponuję rabaty i darmową pomoc. Zależy mi, żeby byli zadowoleni i czuli, że znaleźli kogoś wartego zaufania. Dbam o swoją rodzinę i dbam o nich, dokładnie jak z reklamy L’Oreal: BO SĄ TEGO WARCI. BO WIERZĘ, ŻE MOŻNA WYŻEJ.